Служба підтримки AliExpress

Аліекспрес має службу підтримки, яка працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Щоб зв'язатися з нею, треба зайти на офіційний сайт і перейти в розділ "Допомога".

Важливо пам'ятати: якщо сторінка служби підтримки не працює або не загружається відео, то спробуйте використати VPN. Це допоможе вирішити проблему з доступом.

Кожен користувач Аліекспрес в Україні має змогу задати свої запитання, поговорити з оператором онлайн і вирішити будь-які труднощі через чат в реальному часі (англійською).

На цій сторінці можна знайти:

💬 Як зв'язатися з живим оператором

💭 Популярні типи звернень

🔍 Часті запитання

⚙️ Служба підтримки

Як написати в підтримку AliExpress

Як зв'язатися зі службою підтримки Аліекспрес – покрокова інструкція:

  1. Перейдіть у розділ «Служба підтримки» на сайті

    Перейдіть за посиланням або, перебуваючи на сайті, натисніть «Довідка» вгорі та оберіть «Служба підтримки»

  2. Увійдіть до чату

    На сторінці, що відкрилася, «Сервіс покупця», прокрутіть униз та натисніть кнопку «Написати в чат»

  3. Оберіть цікаву проблему

    Спочатку вам відповідатиме бот на ім'я Єва. Вам потрібно переходячи різними гілками знайти можливість зв'язатися з живим оператором.

  4. Перейдіть до вікна з вибором замовлень

    Потрібно обрати питання, пов'язане із замовленням. Наприклад, Замовлення – Не отримали. Потім, коли запропонують вибір списку ваших замовлень, нічого не вказувати, а закрити це вікно.

  5. Вкажіть, чому закрили вікно

    Тоді з'явиться вікно з запитанням, чому ви нічого не обрали. Слід вказати варіант My issue is not order related (Проблема не пов'язана із замовленнями).

  6. Натисніть «Почати чат з оператором»

    Якщо в попередньому пункті все зроблено правильно, то нижче з'явиться потрібна кнопка. Після її натискання в чаті з'явиться жива людина, з якою можна буде вирішити своє питання.

Як зв'язатися з оператором AliExpress?

Як зв'язатися з оператором в чаті:

  • Переходимо в ЧАТ
  • Жмемо Замовлення не отримане
  • Закриваємо вікно «Оберіть потрібне замовлення»
  • У наступному вікні вибираємо варіант My issue is not order related

📌 Перед зверненням до служби підтримки AliExpress радимо ознайомитися з розділом «Питання та відповіді AliExpress», де вже зібрано багато рішень типових труднощів покупців.

Служба підтримки Аліекспрес українською

На сторінці «Сервіс покупця» ви зможете отримати відповіді на свої запитання українською мовою трьома шляхами:

  • Знайдете готові рішення в розділі FAQ
  • Прочитаєте інструкції
  • Напишете в чат

Оператори спілкуються українською, їм можна поставити будь-які запитання щодо роботи сервісу, замовлень, налаштувань тощо.

Способи зв'язку зі службою підтримки AliExpress включають:

  • Онлайн чат – можливість вести листування з представниками маркетплейсу
  • Телефон підтримки Aliexpress – недоступний в Україні
  • Електронна пошта – відсутня

Отже, користувачі в Україні можуть звернутися до служби підтримки Аліекспрес рідною мовою через онлайн-чат і отримати вичерпні відповіді на свої запитання.

Допомога AliExpress у додатку

Щоб отримати підтримку у мобільному додатку AliExpress з телефону, потрібно перейти у «Мій профіль». Там є розділ «Сервіси», де знаходиться іконка підтримки.

Принципи ті ж самі, що і на сайті. Натискаємо кнопку «Чат» і отримуємо компетентну допомогу.

Також тут можна пройти опитування наскільки ви задоволені роботою платформи.

Як замовляти з AliExpress Як змінити пароль
Як відновити акаунт Як відстежити товар
Як оплатити AliExpress Як отримати купони

🔍 Часті запитання

Як написати в службу підтримки AliExpress?

Перейдіть у розділ «Довідка» на офіційному сайті і внизу сторінки знайдіть кнопку чату.

Чому мені відповідає бот?

Це зроблено з метою економії ресурсів. Щодня служба підтримки AliExpress отримує десятки тисяч звернень. Більшість з них можна обробити в автоматичному режимі. Просто натискайте на шаблони і з великою ймовірністю ви знайдете опис своєї ситуації.

Чому я не можу зв’язатися з живим оператором?

AliExpress – величезний магазин з мільйонами товарів і покупців. Часто оператори зайняті і вам доведеться зачекати їх появи в чаті. Дивіться інформацію вище, щоб дізнатися як вийти на представника Алі.

Як написати в AliExpress?

Дотримуйтеся нашої інструкції про те, як працює підтримка AliExpress і ви зможете отримати потрібні відповіді всього за 4-5 кроків.

Як написати продавцю в AliExpress?

Це можна зробити зі сторінки товару чи магазину. Потрібну кнопку легко знайти в блоці опису товару, якщо прокрутити вниз.

Як написати листа на пошту AliExpress?

Ніяк, лише через форми на сайті. Підтримка поштою не надається.

Як написати в AliExpress

Коли людина робить запит «Як написати в AliExpress», то має на увазі зв'язок з техпідтримкою, про що йшлося вище.

Як написати скаргу в AliExpress

Перейдіть у спеціальний розділ для скарг та скористайтеся кнопкою Submit a Report. Пам’ятайте, що ви можете писати лише конкретні скарги. Наприклад, якщо зіткнулися з шахрайством чи свавіллям.

Як написати скаргу на продавця

Перейдіть у спеціальну форму та викладіть суть своїх претензій. Зауважте, якщо мова йде про неякісний товар, вимогу компенсації тощо, то для цього існує механізм «Спір на AliExpress».

Як написати продавцю

Є три варіанти:

  • Писати зі сторінки його магазину. Там є кнопка «Написати».
  • Скласти повідомлення з картки товару.
  • Прямо під час оформлення замовлення. Там біля посилання на товар, що купується, буде поле «Додати примітку».

Коментарі