Мої замовлення AliExpress
Мої замовлення на Аліекспрес зібрані у персональному кабінеті користувача. Тут зберігається вся історія замовлень AliExpress.
Ви можете відсортувати покупки за статусом, підтвердити їх або відстежити доставку.
Доступні дії
У розділі My Orders покупцю доступні такі дії:
- Переглянути всі покупки
- Написати продавцю
- Підтвердити отримання
- Відслідкувати посилку
- Видалити замовлення
- Дізнатись статуси
- Залишити відгук
- Відкрити суперечку
- Скасувати замовлення
Як знайти на комп'ютері
Щоб знайти мої замовлення на ПК:
- Увійдіть у свій кабінет на сайті
- Клікніть на своє ім'я та виберіть "My Orders"
Для пошуку конкретного замовлення можна скористатися фільтрами.
Як знайти в мобільному додатку
Щоб відкрити Мої замовлення в додатку, перейдіть в меню облікового запису і далі знайдіть пункт «Замовлення».
Статуси замовлень
Є такі основні статуси замовлень:
- Unpaid - не оплачені
- Processing - в обробці
- Shipped - відправлені
- Finished - завершені
Як скасувати замовлення
Ви можете скасувати замовлення на AliExpress лише в тому випадку, якщо вони знаходяться в стані обробки (Processing).
Замовлення можна скасувати у наступних випадках:
- Неоплачені покупки.
- Оплачені, але ще не відправлені замовлення.
Щоб скасувати замовлення на AliExpress, слід виконати це:
- Перейдіть до замовлення із списку замовлень.
- Натисніть кнопку "Деталі" (Order Details).
- Знайдіть і натисніть кнопку "Скасувати замовлення" (Cancel).
Важливо враховувати, що якщо у вас немає кнопки "Скасувати замовлення", це означає, що опція скасування недоступна для даного замовлення.
Після скасування замовлення, гроші будуть повернуті на ваш рахунок протягом 7-10 робочих днів.
Як видалити замовлення
Щоб видалити зайві записи зі списку, навпроти потрібного замовлення натисніть "Видалити".
Коментарі