Мої замовлення AliExpress

Мої замовлення на Аліекспрес зібрані у персональному кабінеті користувача. Тут зберігається вся історія замовлень AliExpress.

Ви можете відсортувати покупки за статусом, підтвердити їх або відстежити доставку.

Доступні дії

У розділі My Orders покупцю доступні такі дії:

  • Переглянути всі покупки
  • Написати продавцю
  • Підтвердити отримання
  • Відслідкувати посилку
  • Видалити замовлення
  • Дізнатись статуси
  • Залишити відгук
  • Відкрити суперечку
  • Скасувати замовлення

Як знайти на комп'ютері

Щоб знайти мої замовлення на ПК:

  1. Увійдіть у свій кабінет на сайті
  2. Клікніть на своє ім'я та виберіть "My Orders"

Для пошуку конкретного замовлення можна скористатися фільтрами.

Як знайти в мобільному додатку

Щоб відкрити Мої замовлення в додатку, перейдіть в меню облікового запису і далі знайдіть пункт «Замовлення».

Статуси замовлень

Є такі основні статуси замовлень:

  • Unpaid - не оплачені
  • Processing - в обробці
  • Shipped - відправлені
  • Finished - завершені

Як скасувати замовлення

Ви можете скасувати замовлення на AliExpress лише в тому випадку, якщо вони знаходяться в стані обробки (Processing).

Замовлення можна скасувати у наступних випадках:

  1. Неоплачені покупки.
  2. Оплачені, але ще не відправлені замовлення.

Щоб скасувати замовлення на AliExpress, слід виконати це:

  1. Перейдіть до замовлення із списку замовлень.
  2. Натисніть кнопку "Деталі" (Order Details).
  3. Знайдіть і натисніть кнопку "Скасувати замовлення" (Cancel).

Важливо враховувати, що якщо у вас немає кнопки "Скасувати замовлення", це означає, що опція скасування недоступна для даного замовлення.

Після скасування замовлення, гроші будуть повернуті на ваш рахунок протягом 7-10 робочих днів.

Як видалити замовлення

Щоб видалити зайві записи зі списку, навпроти потрібного замовлення натисніть "Видалити".

Коментарі