Що робити якщо випадково підтвердив замовлення на AliExpress

Іноді покупці випадково підтверджують отримання замовлення на Аліекспрес, хоча насправді товар ще не прийшов. Це дуже неприємна ситуація, бо після підтвердження отримання дуже важко довести, що товару немає, і відкрити суперечку.

Якщо ви випадково або помилково підтвердили замовлення на AliExpress, то можливі кілька варіантів подальшого розвитку подій. Давайте розглянемо їх.

Що робити, якщо підтвердив отримання замовлення на Аліекспрес, а товару немає?

Якщо помилково підтвердили отримання на Аліекспрес, але товар ще не прийшов, то є кілька можливих варіантів розвитку ситуації.

Які варіанти існують після помилкового підтвердження?

Їх декілька, наприклад, написати продавцю, звернутися в службу підтримки, або відкрити спір через деякий час, якщо товар так і не надійде.

Ви підтвердили замовлення практично відразу після оплати

У цьому випадку потрібно негайно діяти. Відразу ж зверніться в онлайн-чат технічної підтримки AliExpress. Зазвичай це єдиний вірний спосіб відновити ситуацію на цьому етапі. Також напишіть продавцю, сподіваючись на його порядність. Якщо продавець чесний, то він має відправити ваше замовлення, незважаючи на помилкове підтвердження отримання.

Ви підтвердили замовлення після відправлення посилки

У цьому випадку панікувати не варто. Якщо посилку вже відправлено, то з 99% ймовірністю ви отримаєте свій товар. Проблем, як правило, не виникає.

Водночас, якщо посилка все ж загубиться чи не надійде протягом гарантованого терміну доставки, можете:

  • Написати продавцю та спробувати домовитись про перевідправлення або повернення коштів
  • Відкрити спір через деякий час після закінчення терміну доставки
  • Звернутися в службу підтримки Алі, якщо продавець ігноруватиме

Чи можна після підтвердження довести, що товар не отримано?

На жаль, після підтвердження отримання довести відсутність товару і відкрити суперечку вже практично неможливо. Тому треба діяти відразу після помилки.

Коментарі